------------------------------DRAMA, FILM, MOVIE AND STORY OF MY LIFE-----------------------------------------------------------------
Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

OH KOME..., DURIAN DAH LURUH...!!!!

cuti sekolah yang panjang membuatkan aku tak tau nak buat apa kat rumah ... so, aku manfaatkan jerr lahh....
dengan mengikut ayah aku pergi kebun.kebetulan nasib aku untung sangat-sangat... kerana beberapa langkah masuk ke
kebun aku berhenti , lalu....

Eh, dh luruh larrr....!!!

kata-kata pertama aku sewaktu melihat sebiji durian yang berada di pangkal pokok ....


guni yang berada dalam kereta terus aku ambik.. dari sebiji ke sebiji buah durian sehinggalah dari satu pokok ke satu pokok yang lain... sambil - sambil aku kutip , aku juga tengok- tengok jugak ke atas sebab kerja ini pun ada risiko nye jugak... sebab pernah berlaku pada suatu ketika dulu waktu time budak - budak ... aku main-main jap kat sekitar pokok durian , tiba-tiba jer sebiji buah durian yang bersaiz besar  jatuh ke belakang aku. aku terus terdiam....








tu dulu..... sekarang aku selalu lebih berhati-hati lagi... tapi yang paling best bile kite dapat tengok dia punya dia isi ..




cukup lah sampai sini jerrrr larr... kalau aku ada idea nak type lagi , nantikan entry baru tentang durian lagi..



                                                                                                                                         azimy mahfoz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan