------------------------------DRAMA, FILM, MOVIE AND STORY OF MY LIFE-----------------------------------------------------------------
Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

Alkisah bermulanya blog ini....

Sebelum aku menlis panjang lebar, aku ingin memperkenal blog....

Ia bermula pada pagi khamis.,
beberapa pelajar mengikuti kelas membuat blog...
termasuk aku...
masing-masing membawa netbook sendiri dari rumah....
dengan mengikuti segala arahan  guru yang mengajar
Akhirnya , satu blog yang diberi nama 'REALITI ASPIRASI"
telah terjadi....

Pada asalnya , aku menamai blog ini sebagai realiti imaginasi.....
apabila aku berfikir sejenak , aku merasakan tajuk itu tidak berapa sesuai untuk menghiasi laman blog ini..
Lalu , nama blog ini berubah daripada imaginasi kepada aspirasi...

Selepas seminggu nama blog ini menjadi tajuk laman ini , aku mula tertanya-tanya ......
Aspirasi???? Maksud nyer ape erk?? Lalu menjadi tanda tanya dalam buah fikiran ku...

Oleh itu., sesiapa yang melawat blog ini dan merasakan kepelikan blog ini dengan nama REALITI ASPIRASI
tolong memberi coment ...., ataupun memberi tahu aku makna nama itu....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan