------------------------------DRAMA, FILM, MOVIE AND STORY OF MY LIFE-----------------------------------------------------------------
Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

MRSM PENGKALAN HULU I'M COMING....!!!!

fikir demi fikir....
fikir demi fikir....

akhirnya .....,

aku menerima tawaran ke mrsm tu jugak....
mrsm pengkalan hulu...., biler dengar2 balik.... Kat mne yer...????
check demi check....
search demi search....



mrsm pengkalan hulu terletak di DAERAH HULU PERAK.... perkataan hulu perak itu mengejutkan aku yang duduk di sekitar daerah perak tengah.... jarak ke sana lebih kurang 3-4 jam , tak silap aku larr , ayah aku pernah sampai sana dn dia kata jarak nya seperti dr tempat iaitu kg gajah ke KL.....

mrsm pengkalan hulu



sebelum aku wat keputusan aku berfikir panjang sangat , tk tau nak gitau macam mana panjang nyer....
teknik ... mrsm ... teknik... mrsm.... teknik.... mrsm....
last skali MRSM....!!!!



walaupun jauh aku kena siap sedia dari skrang ... kerna perjalanan selepas SPM adalah lebih jauh dari nie..... (kata hati)

pada hari isnin 30/2/2012 ialah hari bersejarah buat aku... iaitu tarikh aku quit skolah teknik...
aku duduk sana baru 2 minggu , tp perasaan untuk quit memang menyedihkan , dalam
2minggu macam2 berlaku... antara paling best biler kluar outing bersama Adam , Azam dan Zain...
hari isnin tu..., aku dari rumah pegi skolah ngan parent aku dengan berbaju oren sekolah teknik aku kesana kemari uruskan hal2 bhenti skolah..... pegi stafroom nk jumpe class teacher tp teacher MC pulak... pastu cari cikgu SPBT ..., tk jumpe jugak...  nak tuntut duit koperasi gi jumpa cikgu koperasi ..,
pun cuti jugak ... xpe2 , aku halalkan je larrr....



lastly..., aku jumpe cikgu cina nie.., dia kata: u bwk pegi sna larr....
hah? stress aku ..., kalau aku tau td ..., lebih baik aku bawak terus jer....

jumpe guru penyelaras tingkatan daptkan cop pastu blarrr.... ha! Settle..!
yang tk syok nyer bilerr tk dpt jumpe friends.... nk cepat ... parent tgh tunggu kat bwh, aku tak suka wat parent aku tunggu lama2..... lgpun ptg tu nk gi wat medical checkup dn X-ray kat Teluk Intan..
so.., itulah last aku jejak kaki kat situ untuk stakat nie larrr tp tk tau la bile2 aku masok blik kalo ade urusan ape2.... aku akan kenang selamanya kehadiran aku kat sini....



kluar pintu pagar skolah terus aku ajak parent aku makan nasi ayam kat kedai mkan sekitar stadium ipoh.... Sedddaaaappp......!

TAMAT.....!!! See u next entry....

Assalamualaikum....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 ulasan:

az mcflurry berkata...

saat2 nk meninggalkan smti sungguh menyedihkan hati.... nk wat cam ner pluang hanya skali dlm idup lgpun mrsm susah nk dpt...

Catat Ulasan